piątek, 17 lutego 2017

Sernik waniliowy




Hej! Dzisiaj mam dla Was przepis na coś słodkiego - sernik. Ale nie jest to zwykły sernik. Sernik o smaku waniliowym w polewie z czekolady mlecznej z masłem orzechowym. Ja osobiście nie jestem fanką sernika, ale podjęłam wyzwanie i postanowiłam go upiec na urodziny mojej mamy. Dla mnie i mojego mężczyzny tak bardzo posmakował, że połowę  zjedliśmy sami 😉. 


 





* Serek naturalny - 500 g
* Tofu naturalne - 180 g
* Jaja - 3 szt
* Cukier - szklanka
* Cukier wanilinowy - płaska łyżeczka 
* Odżywka białkowa o smaku białej czekolady - 30 g
* Budyń waniliowy - 1 opakowanie
* Czekolada mleczna z nadzieniem o smaku masła orzechowego - 2 tabliczki


        
Oddzielić żółtka od białek. Ubić białka z cukrem i cukrem wanilinowym na sztywną pianę. Pozostałe składniki ( oprócz czekolady ) zmiksować razem na gładką masę. Do masy dodać ubite białka i delikatnie wymieszać. Piekarnik nagrzać do 180 ° C. Blaszkę wyłożyć papierem do pieczenia. Wlać masę do blaszki, piec w piekarniku ustawionym na grzanie góra/dół przez 60 minut. Po upływie tego czasu wyłączyć piekarnik. Sernik zostawić w zamkniętym piekarniku na 30 minut. Po upływie 30 minut otworzyć delikatnie drzwiczki od piekarnika i zostawić na kolejne 30 minut. Czekoladę rozpuścić nad kąpielą wodną. Sernik polać rozpuszczoną czekoladą i wstawić do lodówki na ok. 30 minut. 
Gotowe!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Translate