niedziela, 14 czerwca 2015

Multicooker philips Viva collection.



Jakiś czas temu przeglądając magazyn Shape wpadłam na artykuł o multicooker philips. Jedno urządzenie wiele możliwości. Multicooker zastępuje garnek, patelnie, parowar oraz piekarnik. Tak mnie to zaciekawiło że postanowiłam go przetestować - nabyć. 


Co to jest Multicooker?  Jest to wielofunkcyjne urządzenie do gotowania, pieczenia, smażenia i duszenia. Jest w stanie zastąpić wszystkie urządzenia w kuchni. Jest wyposażone w funkcję inteligentnej regulacji temperatury, która umożliwia łatwe przygotowywanie ulubionych potraw. 

Informacje ogólne podawane przez producenta:

1. Funkcja podgrzewania umożliwiająca natychmiastowe podgrzanie posiłku,
2. Ruchomy uchwyt ułatwia przenoszenie,
3. Odłączany przewód zasilający,
4. Trwałe, wyjątkowo grube wewnętrzne naczynie zapewniające równomierne rozprowadzanie ciepła
5. Otwór umożliwiający ujście nadmiaru pary,
6. Zapamiętywanie ustawień w przypadku przerwy w zasilaniu,
7. Misę wewnętrzną można myć w zmywarce,
8. Dzięki minutnikowi dania są gotowe o ustalonej godzinie,
9. Łatwe w czyszczeniu wewnętrzne naczynie z materiału zapobiegającego przywieraniu.




Ja posiadam Multicooker philips Viva collection. W zestaw ten wchodzą: multicooker, misa, chochla, łopatka, plastikowa tacka do gotowania na parze, miarka, silikonowe łapki kuchenne oraz dwie książki z przepisami i programami. Pokochałam go od pierwszego użycia. Jest bardzo łatwy w użyciu, nawet osoby które nie radzą sobie zbyt dobrze w kuchni będą gotowały wyśmienite potrawy. W dołączonych książeczkach z przepisami jest wyjaśnione wszystko krop po kroku co trzeba robić oraz jaki program, temperaturę ustawić. Tu możecie przejrzeć przepisy: 
Jak dla mnie to numer 1 w kuchni, oszczędzam swój czas podczas gotowania i jest to łatwe i przyjemne. 
 Pozdrawiam N. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Translate